W zimowy weekend odwiedziliśmy Kazimierz Dolny. Gdy tylko znajdę więcej czasu, opiszę nasz wyjazd bardziej szczegółowo. Póki co podrzucę vlogi z Kazimierza Dolnego, zdradzę, że było fantastycznie i serdecznie polecam taki zimowy spacer po mieście w walentynkowym klimacie!

Romantyczny wieczór w Kazimierzu Dolnym

W środku tygodnia zrobiliśmy sobie wagary i wyruszyliśmy do województwa lubelskiego. Po kawie w Potworowie i krótkim przystanku przy Pałacu Czartoryskich w Puławach dotarliśmy do uroczego Kazimierza Dolnego! Pospacerowaliśmy po rynku, opracowaliśmy trasę zwiedzania na kolejny dzień i zjedliśmy pyszną kolację w restauracji Podcienia. Wieczór umiliła nam gra, którą dostaliśmy od ZdrapkiKropki! Na noc zatrzymaliśmy się w Pokoje Studia Centrum – Kazimierz Dolny.

100 zł zniżki na nocleg w wybranym miejscu: https://www.airbnb.pl/c/rafalf396

Jednodniowe zwiedzanie Kazimierza Dolnego

Rano wymeldowaliśmy się z mieszkania i wyruszyliśmy na spacer. Okrążyliśmy rynek, kupiliśmy pamiątki i wdrapaliśmy się na Górę Trzech Krzyży, gdzie zjedliśmy pysznego wypiekanego koguta z Piekarni Sarzyński z widokiem na piękne miasto nad Wisłą. Zwiedziliśmy też Zespół Zamkowy w Kazimierzu Dolnym, zjedliśmy pyszny obiad w Knajpie Artystycznej i wyruszyliśmy w dalszą drogę!

Aktualne zniżki i okazje w podróży

Serdecznie polecamy walentynki w Kazimierzu Dolnym!

One thought on “Kazimierz Dolny w jeden dzień”